میکروسمنت کف | قیمت + روش اجرای میکروسمنت کف

میکروسمنت کف | قیمت + روش اجرای میکروسمنت کف

میکروسمنت کف | قیمت + روش اجرای میکروسمنت کف

میکروسمنت کف از محصولات منحصر به فردی است که به خواص عایقی نیز مجهز شده است تا امروزه به یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها در صنعت ساخت و ساز تبدیل شود. از این محصول می‌توان در فضاهای مسکونی و تجاری به راحتی استفاده کرد و با قیمت مناسب شرایط پوششی عایقی قابل قبولی را در محیط مورد نظر به دست آورد.

 

شاید در یک کاربرد خاص نیاز به عایق کاری ساختمان در سطح بزرگی دارید و برای این کار قصد خرید یا تخمین هزینه بر اساس قیمت پشم سنگ را داشته باشید. البته، پشم سنگ یا عایق‌های پوششی دیگر مانند پشم شیشه ویژگی‌های بسیاری را فراهم می‌کنند که آن‌ها را تبدیل به یکی از بهترین عایق‌های ساختمانی و صنعتی کرده است.

 

با این حال، امروزه محصولات مدرن‌تری نیز در بازار وجود دارند که آماده سازی و پیاده کردن آن‌ها آسان است. کف میکروسمنت یکی از این پوشش‌ها است که در این مطلب در مورد آن بیشتر خواهیم خواند.

 

میکروسمنت کف چیست؟

 

میکروسمنت محصولی است که با ترکیب عناصر معدنی و شیمیایی به دست آمده است و در ساختار آن از سیمان، سنگدانه‌های ریز و حتی رزین‌های پلیمری استفاده شده است. ترکیب منحصر به فرد میکرو سمنت است که از آن یک پوشش قابل اتکا و مطمئن برای محیط ساخته است و این همان چیزی است که متخصصان ساخت و ساز به دنبال آن هستند.

 

در مراحل طراحی و تولید پودر این محصول، از رنگدانه‌های شیمیایی استفاده می‌شود تا جلوه زیبایی پس از پیاده سازی به محصول دهند. طیف وسیعی از رنگدانه‌ها در این محصولات قابل استفاده است و به همین دلیل است که دست مشتری باز است تا از بین این تنوع بالای رنگی در بازار انتخاب کند.

 

کف میکروسمنت یکی از بهترین جایگزین‌ها برای پارکت، لمینت، کفپوش و حتی سرامیک است که در ساختمان‌های جدید و قدیمی می‌توان از آن استفاده کرد. پوشش یکپارچه و بدون ناهمواری را می‌توان با این محصول ایجاد کرد و فضایی زیبا با رنگ بندی دلخواه در محیط به دست آورد.

 

محدودیتی در استفاده از میکروسمنت برای کف وجود ندارد و از آن می‌توان برای کف ساختمان، اتاق‌ها، نشیمن و حتی آشپزخانه به راحتی استفاده کرد.

 

  • قابلیت تمیزکاری سریع و آسان مزیتی است که باعث شده است تا مشتریان به سمت استفاده از این پوشش‌های عایقی در ساختمان‌ها سوق پیدا کنند.

 

 

قیمت میکروسمنت کف - میکروسمنت کف چیست - آموزش میکروسمنت کف
قیمت میکروسمنت کف – میکروسمنت کف چیست – آموزش میکروسمنت کف

 

 

آیا قیمت اجرای میکروسمنت مقرون به صرفه است؟

 

برای رسیدن به دید بهتر لازم است تا فاکتورهای مختلف قیمتی را در نظر داشته باشیم. عواملی مانند حجم کار، کیفیت مورد نیاز، جنس زیر کار و برند محصول از مهم‌ترین نکات تعیین کننده در قیمت نهایی هستند.

 

با در نظر داشتن تمامی این فاکتورها، مطمئنا میکروسمنت یکی از بهترین گزینه‌ها از نظر مقرون به صرفه بودن است. در صورتی که این پوشش را با سایر گزینه‌ها مقایسه کنیم، مطمئنا در طولانی مدت مزایای بیشتری را از micro cement به دست خواهید آورد.

 

برای مثال، می‌توانید یک مقایسه قیمتی بین پارکت و میکروسمنت داشته باشید. مطمئنا پیاده سازی پارکت یا سایر پوشش‌های گران قیمت در کف، هزینه‌های بیشتری را نسبت به micro cement متوجه شما خواهد کرد.

 

دقت به این نکته نیز حائز اهمیت است که هزینه نگه داری و بازسازی این پوشش‌های عایقی نیز پایین است و در آینده به راحتی و سرعت می‌توانید محل‌های آسیب دیده را تعمیر و نوسازی کنید.

 

 

مزایای استفاده از میکروسمنت برای کف

 

  • تطبیق پذیری: تطبیق پذیری مزیتی اساسی است که میکروسمنت کف در اختیار شما قرار خواهد داد. تطبیق پذیری به این معنی است که شما می‌توانید از ترکیب این محصول برای پوشش تمامی سطوح استفاده کنید که شاید دارای درز و سوراخ‌هایی در نواحی مختلف باشند.

 

  • دوام: طول عمر سازه با استفاده از میکروسمنت بسیار بیشتر خواهد شد. این مزیتی است که میکروسمنت دیوار و نما در اختیار شما قرار می‌دهد و پس از استفاده از آن جلوی بسیاری از فرسایش‌ها و خوردگی‌ها در نواحی مختلف گرفته خواهد شد.

 

  • زیبایی: زیبایی ظاهری بی نظیری پس از اعمال میکروسمنت در کف به دست خواهید آورد. تنوع رنگی در این مورد بالا است و با مراجعه به فهرست محصولات در این دسته امکان انتخاب از بین رنگ‌های سفید، خاکستری، تیره و … وجود دارد.

 

  • نگهداری آسان: پس از عایق کاری ساختمان، نگه داری از پوشش آن یکی از دغدغه‌های اصلی مشتریان است. با این حال، پس از استفاده از میکروسمنت برای کف این نگرانی‌ها را نخواهید داشت. با استفاده از مواد شوینده استاندارد، امکان تمیزکاری آسان و سریع محل در چند دقیقه وجود دارد.

 

  • چسبندگی: چسبندگی ترکیبات میکروسمنت برای استفاده در بخش‌های مختلف ساختمان عالی است. مخصوصا اگر از این پوشش برای کف ساختمان یا محیط صنعتی استفاده می‌کنید. با این حال، یک فرد متخصص باید روی اجرای میکروسمنت کف نظارت داشته باشد تا ترکیب به صورت بهینه آماده سازی شده و روی سطح پیاده شود.

 

  • مقاومت فشاری: در صورتی که در محیط پر رفت و آمد از این پوشش عایقی استفاده می‌کنید، بهترین مزیت را در اختیار خواهید داشت. میکروسمنت برای کف مقاومت فشاری بالایی فراهم خواهد کرد و این موضوع تضمین کننده دوام و استحکام سازه است.

 

  • آب بندی: با استفاده از میکروسمنت‌های عایق می‌توان آب بندی مناسبی را برای کف مهیا کرد. این ترکیب در مقابل بسیاری از عوامل آسیب‌زا مانند آب، رطوبت، گرد و غبار و حتی عبور گرما و سرما مقاوم است. با این محصول ویژگی‌های پوششی و عایقی متنوعی را در اختیار دارید.

 

 

نحوه اجرای میکروسمنت کف

 

برای اجرای میکروسمنت کف نیاز است تا مراحلی طی شود. هر گونه اشتباه و خطا در این مراحل باعث خواهد شد تا کیفیت پوشش نهایی تحت تاثیر قرار بگیرد.

 

  • آماده سازی سطح: برای شروع فرآیند عایق کاری ساختمان، مطمئنا نیاز است تا سطح پاکسازی شود. با تمیز کردن آلودگی‌ها و کثیفی‌ها از روی سطح، پیاده سازی پوشش عایقی با کیفیت بالایی انجام خواهد شد و می‌توان کیفیت نهایی را نیز تا حد زیادی افزایش داد.

 

  • پرایمر: معمولا برای پیاده سازی هر لایه پوششی روی کف، مرحله پرایمینگ (priming) را اجرا می‌کنند. این لایه نه تنها برای پوشش کف نیاز است، بلکه در صورت اجرای میکروسمنت دیوار یا نما نیز باید اجرا شود. اهمیت پرایمر در افزایش چسبندگی و دوام پوشش در طولانی مدت است.

 

  • اعمال پوشش: آماده سازی ترکیب با استفاده از پودر میکروسمنت چند دقیقه زمان خواهد برد. پس از این کار، پوشش روی سطح اعمال خواهد شد تا پس از خشک کردن، پرداخت کاری نیز روی آن انجام شود.

 

  • رنگ کاری: در صورتی که قصد تغییر رنگ میکروسمنت را دارید، این کار نیز امکان پذیر است. در بسیاری از موارد مشتریان رنگ ذاتی میکروسمنت را ترجیح می‌دهند اما شما می‌توانید از رنگ‌های متفاوت برای پوشش استفاده کنید.

 

  • لایه نهایی: برای افزایش مقاومت و استحکام پوشش نیاز به اعمال لایه نهایی است. این لایه در اکثر موارد با لایه آب بندی نیز شناخته می‌شود که اهمیت آن در جلوگیری از نفوذ آب، رطوبت و فرسایش است.

 

 

اجرای میکروسمنت کف - قیمت هر متر میکروسمنت - کف میکروسمنت چیست
اجرای میکروسمنت کف – قیمت هر متر میکروسمنت – کف میکروسمنت چیست

 

 

برای نگه داری از میکروسمنت کف به نکات زیر دقت کنید

 

مانند میکروسمنت نما، نگه داری از میکروسمنت کف نیز باید با دقت بالایی انجام شود تا از آسیب و خرابی حین تمیزکاری جلوگیری شود. بهتر است در این مورد به نکات زیر دقت داشته باشید:

 

  • تمیزکاری منظم: بهتر است سطح پوشش را هر چند وقت یکبار تمیز کنید تا آلودگی یا کثیفی روی آن جمع نشود. این لایه‌های آلودگی مطمئنا روی طول عمر کف میکروسمنت تاثیر منفی خواهند داشت.

 

  • آب بندی: در صورت آسیب رسیدن به یک بخش از پوشش کف، بهتر است در اولین فرصت کار ترمیم بخش آسیب دیده را انجام دهید. این کار باید با آب بندی مجدد انجام شود و انجام آن نکته مهمی برای جلوگیری از تخریب کلی پوشش است.

 

  • مواد شوینده: در تمیزکاری پوشش به هیچ وجه نباید از پاک کننده‌ها و شوینده‌های قوی استفاده شود. این شوینده‌های شیمیایی تاثیر منفی روی طول عمر پوشش خواهند داشت.

 

 

در آخر

 

میکروسمنت کف یکی از محصولات بی نظیر و مطمئن پوششی است. در دنیایی که ما زندگی می‌کنیم، این مدل محصولات مزایای بی شماری را در اختیار خانوارها قرار خواهند داد.

 

با به کار بردن محصولات باکیفیت در این دسته، امکان پیاده سازی یک پوشش مطمئن و بادوام در محیط وجود دارد تا برای مدت‌ها بتوان از کف ساختمان محافظت کرد.

 

در صورتی که نیاز به مشاوره خرید دارید یا هدف شما اطلاع از آخرین قیمت میکروسمنت کف است، هم اکنون می‌توانید با متخصصان سپاهان عایق فرداد تماس حاصل فرمایید. تمامی تلاش ما ارائه محصولاتی متنوع و باکیفیت است تا رضایت شما را به دست آوریم.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.